pladsholder-script-billede
 

 

Betaling

Vi accepterer Visa, MasterCard, AMEX, Maestro og andre lokale betalingsmetoder. Vi opkræver for alle varer, så snart din ordre er accepteret. Rebestilte varer opkræves også, men hvis de ikke kan afsendes inden for 5 arbejdsdage, kontakter vi dig for enten at planlægge en ny leveringsdato eller refundere.

Når bekræftelse på din ordre modtages, er dette for at indikere, at vi har modtaget din ordre. Det betyder ikke, at der eksisterer en kontrakt mellem os. Vi vil angive accept af din ordre, og dermed en kontrakt mellem os, når vi sender dig en bekræftelse på forsendelse. Vi har inkluderet dette udtryk for at beskytte os i tilfælde af, at der er begået en fejl i prissætningen, vi utilsigtet har underprissat varer, eller vi ikke længere er i stand til at levere et bestemt produkt af en eller anden grund. I tilfælde af prisændring vil vi altid kontakte dig først for at sikre, at prisen er acceptabel.

Hvis du afgiver en ordre på vores hjemmeside, anerkender og accepterer du, at:

(i) Proswimwear vil debitere dig via den betalingsmetode, du har valgt for din ordre, og sådanne andre beløb, der kan påløbe i forbindelse med ordren;

(ii) at du vil give gyldige og aktuelle oplysninger til (a) dig selv og (b) hvis relevant, en anden person, men kun hvis du først har fået deres udtrykkelige samtykke til at gøre det;

(iii) hvis din betaling ikke modtages af Proswimwear af en eller anden grund fra din kortudsteder, accepterer du straks at betale alle skyldige beløb efter anmodning og ved hjælp af den metode, som Proswimwear med rimelighed foreskriver.

Betalingsmiddel

Prisen på produkter beregnes i henhold til vekselkursen mellem basisvalutaen på vores hjemmeside og den lokale valuta i destinationslandet på det tidspunkt, du afgiver din ordre. Proswimwear forbeholder sig retten til at opdatere sådanne valutakurser regelmæssigt efter vores eget skøn, og du anerkender, at sådanne opdateringer kan påvirke produktpriserne på hjemmesiden. Du vil blive opkrævet i henhold til den gældende valutakurs på det tidspunkt, du afgiver din ordre via hjemmesiden.

Skatter

Du er fuldt ud ansvarlig for at betale alle gældende afgifter direkte til den relevante myndighed (og for at kræve dem tilbage i tilfælde af en annullering af din ordre eller returnering af produkter, i det omfang det er tilladt i disse vilkår) som bestemt af myndighederne i forsendelsesdestinationsland.

⁣⁢​​‌‌‌‍​‍​​‍​‌​‍‍​‌‌‍‍‌‌‌‌‍‍​‌​​​‍‍‌‍​‌‍‍‌​​​​‌‍‍Levering⁤⁣

ORDRER MODTAGET EFTER KL. 15.00 VIL BLIVE AFSENDT DEN NÆSTE HVERDAG.

Næste dag og Royal Mail 24H forsendelsesmetoder vil blive prioriteret til ekspresforsendelse fra vores lager.

Ordrer afgivet på en helligdag i Storbritannien vil blive afsendt den næste hverdag (mandag til fredag).

Europa / Resten af ​​verden: (inkl. USA, Canada, Australien, Sydafrika osv.) Ordrer håndteres og sendes via et tredjepartsfirma, så snart varerne forlader vores lager, er leveringen af ​​dine varer nu deres ansvar. Dine forsendelsesomkostninger vil være inkluderet i den pris, du ser på hjemmesiden.

Produkttilgængelighed

Oplysninger vedrørende produkttilgængelighedsdatoer er estimater baseret på oplysninger fra vores leverandører, disse datoer kan ændres og bør kun tages som vejledende. Hvis du har brug for en vare inden en bestemt dato, er det bedst at kontakte os for at sikre, at din ønskede vare vil være tilgængelig på den ønskede dato.

Delordrer

Nogle gange vil en vare/e være udsolgt på bestillingstidspunktet. Hvis dette sker, vil din ordre blive reserveret og opbevaret hos ProSwimwear , og du vil blive kontaktet af vores kundeserviceteam. De vil forhøre sig, om du gerne vil have delvaren/erne sendt ud til dig, eller om du hellere vil vente på, at hele ordren er på lager inden afsendelse. Hele pakken vil blive sendt ud til dig, så snart alle produkter kommer på lager igen. Hvis du har spørgsmål vedrørende dette, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.

Klub Rabat

Vi har en klubrabatordning samt et affiliate-program tilgængeligt for ASA-autoriserede klubber. For detaljer om vilkår og betingelser, venligst e-mail clubs@ proswimwear .co.uk eller ring 01278 550640. E-mailede forespørgsler vil blive kontaktet af et medlem af vores team inden for 24-48 timer mandag til fredag.

Beklædningspleje

Det skal forstås, at Lycra er et sart materiale, og levetiden er meget begrænset i klorvand. Styrken af ​​kemikalier vil variere, så hvis der anvendes et højt niveau af klor, kan dette nedbryde Lycra'en hurtigere. Tøjet skal håndvaskes i koldt vand umiddelbart efter brug, da klor fortsætter med at påvirke Lycra'en, når den efterlades. Undgå at pakke kostumet ind i en håndklæde og hvis det er muligt læg dit kostume/dragt i en mesh-udstyrstaske, hvor det kan ånde, dette er den ideelle måde at transportere dit jakkesæt hjem på. Vaskemidler/shampoo og shower gel nedbryder Lycra hurtigt, derfor anbefaler vi, at du ikke tager bad i dit jakkesæt, eller maskinvasker. Vi anbefaler, at den bedste måde at tørre dit jakkesæt på er at lufttørre væk fra direkte sollys og ikke bruge radiatorer eller tørretumblere. At sidde på en ru poolside kan også forårsage skader på dragtens materiale, så det er bedst at undgå at gøre dette. Hvis du skal følge disse guides, vil du kunne få mere slid ud af dit jakkesæt, hvilket sparer dig penge i det lange løb.

GUIDE TIL PLEJE AF BADEDRAGT

Korrekt Dragtstørrelse

Det er kundens ansvar at måle brugeren korrekt og kontrollere producentens størrelsesguide, som findes på ProSwimwear -webstedet. Kundeservice står klar til at rådgive om størrelse, men de kan ikke se svømmeren, eller hvordan målene er taget, så ProSwimwear påtager sig intet ansvar for, at dragten er i den forkerte størrelse.. Det er kundens samlede ansvar for den bestilte størrelse. .

Tilbagebetalinger

Returnerede varer
Vi bestræber os på at behandle tilbagebetalinger for returnerede varer inden for syv arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor de returnerede varer ankommer tilbage til os.

Hvis de returnerede varer opfylder betingelserne for returnering, vil du blive refunderet for den fulde værdi af de returnerede varer; du vil ikke blive refunderet for eventuelle fragtomkostninger (medmindre varerne, der returneres, er defekte).

Udsolgt og restbestilte varer
Hvis du har bestilt et produkt, der i øjeblikket er i restordre. Hvis varen er udsolgt på grund af en fejl i vores system, vil vores kundeserviceteam kontakte dig for at se, om der er en alternativ vare, du har brug for, eller tilbyde dig fuld refusion for varen/varerne.

Defekte og mistede genstande
Når en vare er blevet anset for at være defekt eller gået tabt i henhold til vores politikker, vil tilbagebetalingen blive sendt til vores kontoteam for at blive behandlet tilbage til kunden inden for syv arbejdsdage.

Kampagner

ProSwimwear kører kampagner og særlige tilbud hele året, nogle kampagner har vilkår, hvor jo mere du køber, jo mere rabat får du! Eventuelle varer, du måtte beslutte at returnere, vil vi kun være i stand til at refundere dig for den nedsatte pris, som du ville have betalt.

Hvis du returnerer en vare til os, bedes du inkludere eventuelle gratis salgsfremmende varer med den. Vi forbeholder os retten til at afvise refusion, hvis kampagnevaren ikke returneres sammen med dit kvalificerende køb.

Der kan kun bruges én kampagnekode pr. ordre.

Forudbestilte varer er udelukket fra rabatter og kampagner.

Opsparing

Den procentvise besparelse, der vises på hjemmesiden og i markedsføringsmateriale, beregnes ud fra forskellen mellem salgsprisen og fabrikantens foreslåede udsalgspris (MSRP).

Garanti

ProSwimwear returafdeling arbejder sammen med vores producenter, vores producenter ønsker at blive informeret om produkter, der anses for at være defekte; derfor vil alle varer, der returneres som defekte, blive returneret til producenten til undersøgelse. Når producenten og vores returafdeling er blevet enige om, at varen er defekt, så kan varen udskiftes eller krediteres. ProSwimwear vil bestræbe sig på at behandle dette så hurtigt som muligt i henhold til producentens tidsplaner. Men hvis varen anses for at være defekt, på grund af kundens håndtering eller rimelig slitage, vil varen blive returneret til kunden, og der udstedes ingen erstatning eller refundering.

Fortrolighedspolitik

ProSwimwear videregiver ikke købers oplysninger til tredjeparter, bortset fra når ordreoplysninger behandles gennem en af ​​de sikre betalingsgateways. I dette tilfælde vil tredjeparten ikke videregive nogen af ​​detaljerne til nogen anden tredjepart.
Cookies bruges på denne indkøbsside til at holde styr på indholdet af din indkøbskurv. De bruges også efter du har logget på som en del af den proces. Du kan slå cookies fra i din browser ved at gå til 'Værktøjer | Internetindstillinger | Privacy' og vælge at blokere cookies. Hvis du slår cookies fra, vil du ikke være i stand til at afgive ordrer eller drage fordel af de andre funktioner, der bruger cookies. Data indsamlet af dette websted bruges til at:
en. Modtage og opfylde kundeordrer
b. Administrer og forbedre webstedet og tjenesten
c. Videregiv kun oplysninger til tredjeparter til vareleveringsformål

Kunde Anmeldelser

Du kan blive kontaktet af et anmeldelseswebsted på vegne af Proswimwear for at gennemgå din ordre. Proswimwear bruger i øjeblikket Trusted Shops, som sender en anmeldelsesanmodning via e-mail om muligheden for at indsende en kundeanmeldelse.

Vender tilbage

For yderligere information om vores returneringsprocedure for både britiske og internationale ordrer, venligst klik her.

Alle returneringer skal være ledsaget af købsbevis og ordrenummer.

Kunder i Storbritannien skal bruge den gratis 48-timers sporede porto-label på forsiden af ​​fakturaen. Der vil ikke være noget gebyr for at returnere varer ved hjælp af denne metode.

For internationale returneringer anbefales international underskrevet for porto i tilfælde af tab.

Internationale kunder kan returnere ordrer for egen regning gennem deres foretrukne transportør.

Alle returnerede varer skal returneres i deres originale emballage med alle tags på plads.

Eventuelle genstande, der er blevet båret eller brugt i en pool eller udsat for klorvand, kan ikke returneres for refundering.

Det er forbrugerens ansvar at bestemme egnetheden og pasformen af ​​alle varer, før varen bruges i en pool, og gøre varen usælgelig, hvis den returneres.

Det er kundens ansvar at sørge for, at produktet er tilstrækkeligt pakket for at undgå enhver mulig transportskade. Sådanne varer, der er beskadiget under transport, vil blive returneret til kunden og ikke blive refunderet.

Til tider vil vi tilbyde vores kunder en vare gratis under betingelserne for en specialistkampagne. ProSwimwear tilbyder de gratis varer i god tro, men kan ikke holdes ansvarlig, hvis varen skulle blive defekt på nogen måde, og vil ikke være ansvarlig for udskiftningen.

(Hvis vi har et stort antal returneringer, kan det tage op til 14 dage at behandle refusioner)

Bemærk venligst, vil ProSwimwear ikke holdes ansvarlig for betaling af told eller afgifter i forbindelse med returnering af købte varer.

Sørg for, at du er opmærksom på alle gebyrer, især når du bruger kurerer, for at returnere varer til ProSwimwear .

Alle varer, der returneres til ProSwimwear , og som er underlagt ubetalte eller udestående skatter og afgifter, vil blive afvist. Det betyder, at de vil blive tilbageholdt af kurertjenesten, indtil betaling er modtaget.

Eventuelle varer, der opbevares af kurerer i afventning af betaling, vil blive opbevaret på et eksternt sted, hvor ProSwimwear ikke har adgang.

Hvis skatter og afgifter er ubetalte og holdes af kurerer, vil ProSwimwear ikke være i stand til at behandle dine refusioner.

Returneringer, der er sendt med forudbetalte skatter og afgifter, vil blive accepteret og behandlet som normalt.

 

 

 

Defekte Varer

Varer, der returneres som defekte, skal sendes til vores returafdeling og indeholde en kort note med ordrenummer og detaljer om problemet.

Varen/varerne vil derefter blive vurderet af vores returneringsteam i samarbejde med producenten.

Skulle varen anses for at være defekt, vil denne blive erstattet, eller i tilfælde af et forældet produkt, vil der blive aftalt en alternativ vare, eller der vil blive udstedt en tilbagebetaling, hvis det anmodes om.

Hvis varen er defekt, vil du modtage en refusion og kompensation for porto (kun standard leveringsomkostninger).

Varer kan kun sendes tilbage til gennemgang og betragtes som defekte inden for tolv måneder efter deres køb.

Varer vil blive gennemgået for rimeligt slid i overensstemmelse med tøjplejeinstruktionerne, der er beskrevet i vores vilkår og betingelser.

Varer Sendt Ved En Fejl

Varer modtaget ved en fejl skal returneres til vores returafdeling. Ved modtagelse af varen udskiftes varen, afhængigt af lager, med den korrekte, og refundering vil blive givet.

Kunder i Storbritannien skal bruge den gratis 48-timers sporede porto-label på forsiden af ​​fakturaen.

Internationale kunder vil blive refunderet for eventuelle rimelige returportoomkostninger.

Våddragter

Bemærk venligst, at alle varer inspiceres inden de forlader vores lager. Vi forbeholder os retten til at afvise ombytning eller tilbagebetaling, hvis varen har pådraget sig skade, mens den er i din besiddelse på grund af misbrug. Vi accepterer ikke returvarer på varer, der viser slid/brug, uden deres originale emballage eller uden mærker påsat.

Udvekslinger

Vi er desværre ikke i stand til at tilbyde en bytteservice. Hvis du har brug for en alternativ vare, bedes du afgive en ny ordre og returnere den originale for at få pengene tilbage.

Selvom vi ikke har en bytteservice, hvis du skal returnere en vare og bestille en anden størrelse, og ordren blev afgivet ved hjælp af en kampagnerabatkode, bedes du kontakte kundeservice inden for 30 dage efter afgivelse af ordren, og de vil være i stand til at levere en kode, som giver dig mulighed for at genbestille til samme pris.

Denne kode vil derefter være gyldig i 60 dage efter, at den originale kampagnekode er færdig

Returnerer Etiket

Bemærk venligst, at alle kunder i Storbritannien vil modtage en gratis 48 timers sporet Royal Mail postreturlabel, som også kan bruges til at returnere defekte produkter og produkter, der er sendt ved en fejl. Vi påtager os intet ansvar for, at varer går tabt eller forsvinder i posten.

Hvis du returnerer en vare for en refusion, og du bruger den britiske returlabel, vil der ikke blive pålagt dig noget gebyr.

Returnerer Adresse
ProSwimwear Ltd
Enhed 1
Plum Lane
Dunwear
Bridgewater
Somerset
TA6 5HL,
Storbritannien

Sikker Bestilling

Alle forholdsregler er taget for at sikre, at transaktioner er sikre, selvom ProSwimwear ikke kan holdes ansvarlig for brud på sikkerheden.

Alle ordrer, der afgives online, behandles automatisk fra dine indsendte online ordreoplysninger.

For at hjælpe os med at forhindre svindel kan ordrer på £200 GB pund eller mere kræve et fastnettelefonnummer. Kortsvindel er ulovligt, og gerningsmændene vil blive retsforfulgt.

Aflysninger (EU-lande)

Du har ret til at annullere (i henhold til forbrugerrettighedsdirektivet 2011/83 som implementeret i det relevante EU-medlemsland ("CRD")), hele eller dele af din kontrakt til enhver tid op til 14 kalenderdage efter den dag, hvor du modtage de varer eller tjenester, du har bestilt.

Eventuelt betalt leveringsgebyr vil blive inkluderet i din refusion, når vi har modtaget alle (ikke en del) af din ordre. Bemærk venligst, at tilbagebetalingen af ​​leveringsgebyret vil svare til værdien af ​​standardlevering. ProSwimwear vil behandle din refusion med 14 dage efter modtagelse af produkterne, til den angivne adresse. Du skal tage rimelig hånd om varerne, mens de er i din besiddelse, og de skal returneres til os, før vi kan udstede din tilbagebetaling.

Hvis du ønsker at annullere (eller overvejer at annullere) et produkt eller en service, du har bestilt hos os, skal du være opmærksom på følgende vilkår, der gælder:

• Anvendelse af fortrydelsesrettigheder: Juridiske fortrydelsesrettigheder i henhold til CRD, der er tilgængelig for forbrugere i Storbritannien eller EU, gælder ikke for visse produkter og tjenester. For eksempel lavet efter mål ordrer, personlige varer eller produkter med hygiejneforsegling, hvor forseglingen er brudt.

• Beskadigede eller forkert leverede produkter: Du bør kontrollere alle produkter, du modtager, i forhold til din ordre. Hvis de produkter, du modtager, er beskadigede eller forkert leveret ved levering, skal du notere detaljerne om eventuelle skader eller fejl i leveringen på leveringsdokumentationen, eller hvis du ikke kan view varerne ved modtagelsen, skal du informere os (per post, telefon eller kun e-mail) inden for et rimeligt tidsrum. Du skal returnere produkterne til os hurtigst muligt efter at have informeret os om, at produkterne er beskadiget eller er blevet leveret forkert.

• I tilfælde af beskadigede eller forkert leverede varer, vil vi tilbyde dig en refusion. Eventuelle tilbagebetalinger givet af os vil blive foretaget til den debet-/kreditkortkonto, der blev angivet, da du afgav din ordre, og vil være underlagt vores ret til at tilbageholde beløb for produkter, der er beskadiget ved returnering.

• Skader under returnering af produkter: Hvis du vælger at returnere produkter til os, er vi ikke ansvarlige for tab eller skader på dem under transporten, og af denne grund anbefaler vi, at du bruger en registreret leveringstjeneste. Hvis returnerede produkter går tabt eller beskadiges under transport, forbeholder vi os retten til at debitere dig (eller ikke tilbagebetale beløb, der kan henføres til) sådanne tab eller skader.

• Andre annullerede produkter: Hvis du ønsker at annullere produkter, der ikke er beskadigede eller forkert leveret, skal du informere os om dette inden for 14 kalenderdage dagen efter, at du har modtaget varerne eller ydelserne i henhold til CRD eller på anden måde hurtigst muligt . Du skal tage rimelig vare på de produkter, du ønsker at annullere. Produkter skal returneres i eller med deres originale emballage.

Dette er ikke beregnet til at være en fuldstændig erklæring om alle dine rettigheder i henhold til CRD.

Ring venligst 01278 550 640 at annullere eller e-mail info@proswimwear.eu.

WEEE-regler:

Direktivet om affald af elektrisk og elektronisk udstyr (WEEE) er nu britisk lov. Lovgivningen har til formål at få producenterne til at betale for indsamling, behandling og nyttiggørelse af affald af elektrisk udstyr. Reglerne betyder også, at leverandører af udstyr som f.eks. high street-butikker og internetforhandlere skal give forbrugerne mulighed for at returnere deres brugte udstyr gratis.

Mængden af ​​WEEE, vi smider ud, stiger med omkring 5 % hvert år, hvilket gør det til den hurtigst voksende affaldsstrøm i Storbritannien.

• Genbrug reducerer de miljø- og sundhedsrisici, der er forbundet med at sende elektriske varer til losseplads.

ProSwimwear Ltd er i henhold til disse regler forpligtet til at tilbyde vores kunder gratis tilbagetagelse af deres WEEE på en lignende basis, når de køber et nyt elektrisk eller elektronisk produkt hos os.

Kunder skal returnere deres like-for-like WEEE-vare til os inden for 30 dage efter køb af deres nye vare.

ProSwimwear Ltd,
Enhed 1,
Plum Lane,
Dunwear,
Bridgewater,
Somerset,
TA6 5HL,
Storbritannien

I henhold til WEEE-reglerne skal alle nye elektriske varer nu mærkes med symbolet med en overstreget skraldespand for at vise, at de er produceret efter den 13. august 2005 og skal bortskaffes adskilt fra almindeligt husholdningsaffald, så de kan genbruges.

Varemærke

Proswimwear er et registreret varemærke tilhørende og bruges under licens fra Proswimwear Ltd.
Du har ikke tilladelse til at bruge vores varemærke uden vores godkendelse.

© 2024 ProSwimwear Ltd. alle rettigheder forbeholdes.