Betaling
Vi accepterer Visa, MasterCard, Solo, Maestro og betalinger via Amazon Pay og Paypal. Vi opkræver betaling for alle varer, så snart din ordre er accepteret. Restordrede varer opkræves også betaling, men hvis de ikke kan afsendes inden for 5 hverdage, kontakter vi dig for enten at aftale en ny leveringsdato eller refusion.
Når vi modtager bekræftelse på din ordre, er det for at indikere, at vi har modtaget din ordre. Det betyder ikke, at der eksisterer en kontrakt mellem os. Vi vil indikere accept af din ordre, og dermed en kontrakt mellem os, når vi sender dig en bekræftelse på levering. Vi har inkluderet denne betingelse for at beskytte os i tilfælde af, at der er begået en fejl i prissætningen, vi utilsigtet har underprissat varer, eller vi af en eller anden grund ikke længere er i stand til at levere et bestemt produkt. I tilfælde af en prisændring vil vi altid kontakte dig først for at sikre, at prisen er acceptabel.
Hvis du afgiver en ordre på vores hjemmeside, anerkender og accepterer du, at: Hvis du afgiver en ordre på vores hjemmeside, anerkender og accepterer du, at:
(I) Proswimwear vil opkræve dig betaling via den betalingsmetode, du har valgt til din ordre, og andre beløb, der måtte påløbe i forbindelse med ordren;
(ii) at du vil give gyldige og aktuelle oplysninger om (a) dig selv og (b) hvis relevant, en anden person, men kun hvis du først har indhentet deres udtrykkelige samtykke til at gøre det;
(iii) hvis din betaling ikke er modtaget senest Proswimwear uanset årsag fra din kortudsteder, accepterer du straks at betale alle skyldige beløb efter anmodning og ved hjælp af den metode, der Proswimwear rimeligvis foreskriver.
Valuta
Prisen på produkterne beregnes ud fra valutakursen mellem basisvalutaen på vores hjemmeside og den lokale valuta i destinationslandet på det tidspunkt, du afgiver din ordre. Proswimwear forbeholder sig retten til regelmæssigt at opdatere sådanne valutakurser efter eget skøn, og du anerkender, at sådanne opdateringer kan påvirke produktpriserne på hjemmesiden. Du vil blive opkrævet i henhold til den gældende valutakurs på det tidspunkt, du afgiver din ordre via hjemmesiden.
Skatter
For alle destinationslande uden for EU er du fuldt ansvarlig for at betale alle gældende skatter direkte til den relevante myndighed (og for at kræve dem tilbage i tilfælde af annullering af din ordre eller returnering af produkter, i det omfang det er tilladt i disse vilkår) som fastsat af myndighederne i forsendelsesdestinationslandet.
Priser
Alle priser anført på ProSwimwear er inklusive moms med den aktuelle sats, hvor det er relevant. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel. For tungere varer såsom tasker, finner og energidrikke forbeholder vi os retten til at opkræve ekstra porto til kostpris.
Besparelser
Den procentvise besparelse, der vises på hjemmesiden og i markedsføringsmateriale, beregnes ud fra forskellen mellem salgsprisen og fabrikantens foreslåede udsalgspris (MSRP).
Skatteafgifter
Ordrer foretaget fra Storbritannien er momspligtige. Hvis vi sender produkter til en adresse inden for EU, er priserne også momspligtige. Ordrer sendt til en adresse uden for EU er ikke momspligtige, selvom din ordre kan være underlagt lokale skatter og afgifter. Eventuelle yderligere gebyrer for toldbehandling skal afholdes af dig som kunde eller modtager; vi har ingen kontrol over disse gebyrer og kan ikke forudsige gebyrerne. Toldpolitikkerne varierer meget fra land til land, så du skal kontakte dit lokale toldkontor, hvis du har brug for yderligere oplysninger.
Levering
ORDRER MODTAGET EFTER 3:XNUMX GMT, BLIVE AFSENDT NÆSTE ARBEJDSDAG.
Forsendelsesmetoder "næste dag" og "24 timer med Royal Mail" vil blive prioriteret ved ekspresforsendelse fra vores lager.
Ordrer afgivet på en britisk helligdag vil blive afsendt den næste hverdag (mandag til fredag).
Product tilgængelighed
Oplysninger om produkternes tilgængelighedsdatoer er estimater baseret på oplysninger fra vores leverandører. Disse datoer kan ændres og bør kun tages som en vejledning. Hvis du har brug for en vare inden en bestemt dato, er det bedst at kontakte os for at sikre, at din ønskede vare er tilgængelig inden den ønskede dato.
Delvise ordrer
Nogle gange vil en vare/varer være udsolgt på bestillingstidspunktet. Hvis dette sker, vil din ordre blive reserveret og tilbageholdt. ProSwimwear, og du vil blive kontaktet af vores kundeserviceteam. De vil spørge, om du ønsker at få tilsendt en del af varen/varerne, eller om du hellere vil vente, indtil hele ordren er på lager, før den afsendes. Hele pakken vil blive sendt til dig, så snart alle produkter er tilbage på lager. Hvis du har spørgsmål vedrørende dette, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.
Klubrabat
Vi har en klubrabatordning samt et partnerprogram tilgængeligt for ASA-godkendte klubber. For detaljer om vilkår og betingelser, send venligst en e-mail [e-mail beskyttet] eller opkald 01278 550640. Forespørgsler via e-mail vil blive kontaktet af et medlem af vores team inden for 24-48 timer, mandag til fredag.
Opgrader tøjpleje
Det skal bemærkes, at Lycra er et delikat materiale, og levetiden i kloreret vand er meget begrænset. Kemikaliernes styrke vil variere; derfor kan et højt klorindhold nedbryde Lycra hurtigere, hvis der anvendes. Tøjet skal håndvaskes i koldt vand umiddelbart efter brug, da klor fortsat påvirker Lycra, når det efterlades. Undgå at pakke kostumet ind i et håndklæde, og læg om muligt dit kostume/dragt i en netpose, hvor det kan ånde; dette er den ideelle måde at transportere dit dragt hjem på. Vaskemidler/shampoo og showergel nedbryder Lycra hurtigt, derfor anbefaler vi, at du ikke bader i dit dragt eller vasker det i maskine. Vi anbefaler, at den bedste måde at tørre dit dragt på er at lufttørre væk fra direkte sollys og ikke bruge radiatorer eller tørretumblere. At sidde på en ujævn poolside kan også forårsage skade på dragtens materiale, så det er bedst at undgå at gøre dette. Hvis du følger disse vejledninger, vil du kunne få mere ud af dit dragt og spare dig penge i det lange løb.
Korrekt jakkesætstørrelse
Det er kundens ansvar at måle brugeren korrekt og at kontrollere producentens størrelsesguide, som findes på ProSwimwear hjemmeside. Kundeservice er tilgængelig for at give råd om størrelser, men de kan ikke se svømmeren eller hvordan målene tages, så ProSwimwear bærer intet ansvar for jakkesættets forkerte størrelse. Det er kundens fulde ansvar for den bestilte størrelse.
Udsolgte varer og restordrer
Hvis du har bestilt et produkt, der i øjeblikket er i restordre. Hvis varen er udsolgt på grund af en fejl i vores system, vil vores kundeserviceteam kontakte dig for at se, om der er en alternativ vare, du har brug for, eller tilbyde dig fuld refusion for varen/varerne.
Defekte og mistede genstande
Når en vare er blevet vurderet som defekt eller mistet i henhold til vores politikker, sendes refusionen til vores regnskabsteam, der behandler den tilbage til kunden inden for syv hverdage.
Kampagner
ProSwimwear Vi har kampagner og specialtilbud hele året rundt. Nogle kampagner har vilkår, hvor jo mere du køber, desto større rabat får du! For alle varer, du måtte beslutte at returnere, kan vi kun refundere dig for den rabatpris, du ville have betalt.
Hvis du returnerer en vare til os, bedes du vedlægge eventuelle gratis kampagnevarer. Vi forbeholder os retten til at nægte refusion, hvis kampagnevaren ikke returneres sammen med dit kvalificerende køb.
Kun én rabatkode kan bruges pr. ordre.
Forudbestilte varer er undtaget fra rabatter og kampagner.
Garanti
ProSwimwear Returafdelingen arbejder i samarbejde med vores producenter, og vores producenter ønsker at blive informeret om alle produkter, der anses for at være defekte. Derfor vil alle varer, der returneres som defekte, blive returneret til producenten til undersøgelse. Når producenten og vores returafdeling har aftalt, at produktet er defekt, kan varen erstattes eller krediteres. ProSwimwear vil bestræbe sig på at behandle dette så hurtigt som muligt inden for producentens tidsfrister. Hvis varen dog vurderes at være defekt på grund af kundens håndtering eller almindelig slitage, vil varen blive returneret til kunden, og der vil ikke blive udstedt nogen erstatning eller refusion.
At ProSwimwear Ltd. tilbyder vi 1 års garanti på alle produkter, da dette er standardgarantiperioden for de mærker, vi fører. Vi kan desværre ikke forlænge dækningen ud over denne periode.
Privatlivspolitik
ProSwimwear videregiver ikke købers oplysninger til tredjeparter, bortset fra når ordreoplysninger behandles via en af de sikre betalingsgateways. I dette tilfælde vil tredjeparten ikke videregive nogen af oplysningerne til nogen anden tredjepart.
Cookies bruges på denne indkøbsside til at holde styr på indholdet af din indkøbskurv. De bruges også efter du har logget på som en del af den proces. Du kan slå cookies fra i din browser ved at gå til 'Værktøjer | Internetindstillinger | Privacy' og vælge at blokere cookies. Hvis du slår cookies fra, vil du ikke være i stand til at afgive ordrer eller drage fordel af de andre funktioner, der bruger cookies. Data indsamlet af dette websted bruges til at:
a. Modtage og opfylde kundeordrer
b. Administrer og forbedre webstedet og tjenesten
c. Videregiv kun oplysninger til tredjeparter til vareleveringsformål
Kunde Reviews
Du kan blive kontaktet af enview hjemmeside på vegne af Proswimwear til review din bestilling. Proswimwear bruger i øjeblikket Trusted Shops, som sender en review anmodning via e-mail om muligheden for at indsende en kundeanmodningview.
Refunderinger
Returnerede varer
Vi bestræber os på at behandle refusioner for returnerede varer inden for 14 hverdage fra, hvornår de returnerede varer ankommer tilbage til os.
Hvis de returnerede varer opfylder betingelserne for returnering, vil du få refunderet den fulde værdi af de returnerede varer; du vil ikke få refunderet eventuelle forsendelsesomkostninger (medmindre de returnerede varer er defekte).
Returpolitik
For yderligere information om vores returneringsprocedure for både britiske og internationale ordrer, bedes du Klik her.
Alle returneringer skal ledsages af købsbevis og ordrenummer.
Ved internationale returneringer anbefales international kvittering for porto i tilfælde af tab.
Internationale kunder kan returnere ordrer for egen regning via deres foretrukne transportør.
Alle returnerede varer skal returneres i deres originale emballage med alle mærker på plads.
Varer, der har været brugt i poolen eller har været udsat for klorvand, kan ikke returneres og få refunderet pengene.
Det er forbrugerens ansvar at afgøre alle varers egnethed og pasform, før varen bruges i en pool, og varen gøres usælgelig, hvis den returneres.
Det er kundens ansvar at sørge for, at produktet er forsvarligt pakket for at undgå eventuelle transportskader. Varer, der beskadiges under transport, vil blive returneret til kunden og vil ikke blive refunderet.
Til tider tilbyder vi vores kunder en vare gratis i henhold til vilkårene i en specialkampagne. ProSwimwear tilbyder de gratis varer i god tro, men kan ikke holdes ansvarlig, hvis varen becomig defekt på nogen måde, og jeg er ikke ansvarlig for dens udskiftning.
(Hvis vi har et stort antal returneringer, kan det tage op til 14 dage at behandle refusioner)
Bemærk venligst, ProSwimwear vil ikke blive holdt ansvarlig for betaling af told eller afgifter i forbindelse med returnering af købte varer.
Sørg for, at du er opmærksom på alle gebyrer, især når du bruger kurerer, for at returnere varer til ProSwimwear.
Eventuelle varer returneret til ProSwimwear der er underlagt ubetalte eller udestående skatter og afgifter, vil blive afvist. Det betyder, at de vil blive tilbageholdt af kurertjenesten, indtil betaling er modtaget.
Eventuelle genstande, der opbevares af kurerer i afventning af betaling, vil blive opbevaret på et eksternt sted, hvor ProSwimwear vil ikke have adgang.
Hvis skatter og afgifter er ubetalte og/eller returnerer kurerer ProSwimwear vil ikke være i stand til at behandle din/dine tilbagebetalinger.
Returneringer, der er sendt med forudbetalte skatter og afgifter, vil blive accepteret og behandlet som normalt.
Hvis du har spørgsmål vedrørende din returnering, kan du sende os en e-mail på [e-mail beskyttet]
Sørg for, at du er opmærksom på alle gebyrer, især når du bruger kurerer, for at returnere varer til ProSwimwear.
Eventuelle varer returneret til ProSwimwear der er underlagt ubetalte eller udestående skatter og afgifter, vil blive afvist. Det betyder, at de vil blive tilbageholdt af kurertjenesten, indtil betaling er modtaget.
Eventuelle genstande, der opbevares af kurerer i afventning af betaling, vil blive opbevaret på et eksternt sted, hvor ProSwimwear vil ikke have adgang.
Hvis skatter og afgifter er ubetalte og/eller returnerer kurerer ProSwimwear vil ikke være i stand til at behandle din/dine tilbagebetalinger.
Returneringer, der er sendt med forudbetalte skatter og afgifter, vil blive accepteret og behandlet som normalt.
Hvis du har spørgsmål vedrørende din returnering, kan du sende os en e-mail på [e-mail beskyttet]
Ingen returnering af specialfremstillede produkter
- På grund af den personlige karakter af specialfremstillede varer, beklager vi at måtte meddele dig, at de ikke kan returneres.
- Når en ordre på et specialfremstillet produkt er blevet afgivet og bekræftet, kan den ikke annulleres eller returneres uanset årsag.
- Det er kundens ansvar at vælge den korrekte størrelse og give nøjagtige og fuldstændige oplysninger ved bestilling.
- Eventuelle fejl eller unøjagtigheder i ordreoplysningerne vil ikke være berettiget til refusion eller returnering.
- I det usandsynlige tilfælde, at du modtager et specialfremstillet produkt, der er defekt eller beskadiget, bedes du kontakte vores kundesupportteam inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Vi vil samarbejde med dig for at løse problemet og om nødvendigt arrangere en erstatning eller refusion, alt efter hvad der er relevant.
Defekte varer
Varer, der returneres som defekte, skal sendes til vores returafdeling og indeholde en kort note med ordrenummer og detaljer om problemet.
Varen/varerne vil derefter blive vurderet af vores returneringsteam i samarbejde med producenten.
Skulle varen anses for at være defekt, vil denne blive erstattet, eller i tilfælde af et forældet produkt, vil der blive aftalt en alternativ vare, eller der vil blive udstedt en tilbagebetaling, hvis det anmodes om.
Hvis varen er defekt, vil du modtage en refusion og kompensation for porto (kun standard leveringsomkostninger).
Varer kan kun sendes tilbage til genanvendelseview og skal betragtes som defekte inden for tolv måneder efter købet.
Varerne vil blive genoptagetviewkontrolleres for almindelig slitage i henhold til tøjets plejeinstruktioner beskrevet i vores vilkår og betingelser.
Elementer sendt i fejl
Varer modtaget ved en fejl skal returneres til vores returafdeling. Ved modtagelse af varen vil varen blive erstattet med den korrekte, så længe lager haves, og pengene vil blive refunderet.
Kunder i Storbritannien skal bruge den gratis sporbare portolabel på forsiden af fakturaen, der giver 48 timers forsendelse.
Internationale kunder vil blive refunderet eventuelle rimelige omkostninger til returporto.
våddragter
Bemærk venligst, at alle varer inspiceres, før de forlader vores lager. Vi forbeholder os retten til at nægte ombytning eller refusion, hvis varen er blevet beskadiget, mens den var i din besiddelse, på grund af misbrug. Vi accepterer ikke returnering af varer, der viser slid/brug, uden original emballage eller uden mærker påsat.
Udvekslinger
Vi kan desværre ikke tilbyde en ombytningsservice. Hvis du har brug for en alternativ vare, bedes du afgive en ny ordre og returnere den originale vare for at få pengene tilbage.
Selvom vi ikke tilbyder en ombytningsservice, bedes du kontakte kundeservice inden for 30 dage efter ordreafgivelse, hvis du har brug for at returnere en vare og bestille en anden størrelse, og ordren blev afgivet med en rabatkode. De vil kunne give dig en kode, der giver dig mulighed for at bestille igen til samme pris.
Denne kode vil derefter være gyldig i 60 dage efter den oprindelige kampagnekode finishan er
Returnerer adresse
ProSwimwear Ltd
Fabersvej 1
Blommevej
Dunwear
Bridgwater
Somerset
TA6 5HL,
England
Sikker bestilling
Alle forholdsregler tages for at sikre, at transaktionerne er sikre, selvom ProSwimwear kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle sikkerhedsbrud.
Alle ordrer afgivet online behandles automatisk ud fra dine indsendte online ordreoplysninger.
For at hjælpe os med at forhindre svindel kan ordrer på £200 GB eller mere kræve et fastnettelefonnummer. Kortsvindel er ulovligt, og gerningsmændene vil blive retsforfulgt.
Aflysninger (EU-lande)
Du har ret til at fortryde (i henhold til forbrugerrettighedsdirektivet 2011/83 som implementeret i den relevante EU-medlemsstat ("CRD")) hele eller dele af din kontrakt når som helst op til 14 kalenderdage efter den dag, hvor du modtager de varer eller tjenester, du har bestilt.
Eventuelle betalte leveringsomkostninger vil blive inkluderet i din refusion, når vi har modtaget varen alle (ikke en del af) din ordre. Bemærk venligst, at refusionen af leveringsomkostningerne vil svare til værdien af standardlevering. ProSwimwear Vi behandler din refusion inden for 14 dage efter modtagelsen af produkterne til den angivne adresse. Du skal udvise rimelig omhu med varerne, mens de er i din besiddelse, og de skal returneres til os, før vi kan udstede din refusion.
Hvis du ønsker at annullere (eller overvejer at annullere) et produkt eller en tjeneste, du har bestilt hos os, bedes du være opmærksom på følgende vilkår, der gælder:
• Anvendelse af fortrydelsesrettigheder: De juridiske fortrydelsesrettigheder i henhold til CRD for forbrugere i Storbritannien eller EU gælder ikke for visse produkter og tjenester. For eksempel skræddersyede ordrer, personlige varer eller produkter med en hygiejneforsegling, hvor forseglingen er brudt.
• Beskadigede eller forkert leverede produkter: Du bør kontrollere alle de produkter, du modtager, i forhold til din ordre. Hvis de produkter, du modtager, er beskadigede eller forkert leveret ved levering, skal du notere detaljerne om eventuelle skader eller fejl i leveringen på leveringsdokumentationen, eller hvis du ikke kan view varerne ved modtagelsen, skal du informere os (kun pr. post, telefon eller e-mail) inden for en rimelig tidsfrist. Du skal returnere produkterne til os hurtigst muligt efter at have informeret os om, at produkterne er beskadiget eller er blevet leveret forkert.
• I tilfælde af beskadigede eller forkert leverede varer tilbyder vi dig en refusion. Enhver refusion, som vi giver, vil blive udbetalt til den debit-/kreditkortkonto, du angav, da du afgav din ordre, og vi forbeholder os retten til at tilbageholde beløb for produkter, der er beskadigede ved returnering.
• Skade under returnering af produkter: Hvis du vælger at returnere produkter til os, er vi ikke ansvarlige for tab eller skade på dem under transport, og derfor anbefaler vi, at du bruger en anbefalet leveringstjeneste. Hvis returnerede produkter mistes eller beskadiges under transport, forbeholder vi os retten til at opkræve betaling (eller ikke at refundere beløb, der kan tilskrives) et sådant tab eller en sådan skade.
• Andre annullerede produkter: Hvis du ønsker at annullere produkter, der ikke er beskadigede eller forkert leveret, skal du informere os om dette inden for 14 kalenderdage dagen efter, du har modtaget varerne eller tjenesterne i overensstemmelse med CRD eller på anden måde hurtigst muligt. Du skal udvise rimelig omhu for de produkter, du ønsker at annullere. Produkter skal returneres i eller med deres originale emballage.
Dette er ikke ment som en fuldstændig oversigt over alle dine rettigheder i henhold til CRD.
Ring venligst 01278 550 640 for at annullere eller e-mail [e-mail beskyttet].
WEEE-regler:
Direktivet om affald af elektrisk og elektronisk udstyr (WEEE) er nu britisk lov. Lovgivningen har til formål at få producenter til at betale for indsamling, behandling og genbrug af affald af elektrisk udstyr. Reglerne betyder også, at leverandører af udstyr, såsom butikker på hovedgaden og internetforhandlere, skal give forbrugerne mulighed for at returnere deres affald af udstyr gratis.
Mængden af WEEE, vi smider ud, stiger med omkring 5 % hvert år, hvilket gør det til den hurtigst voksende affaldsstrøm i Storbritannien.
• Genbrug reducerer de miljømæssige og sundhedsmæssige risici forbundet med at sende elektriske apparater til lossepladsen.
ProSwimwear Ltd er i henhold til disse regler forpligtet til at tilbyde vores kunder gratis returnering af deres WEEE på en sammenlignelig basis, når de køber et nyt elektrisk eller elektronisk produkt fra os.
Kunder skal returnere deres tilsvarende WEEE-vare til os inden for 30 dage efter købet af deres nye vare.
ProSwimwear Ltd,
Unit 1,
Plum Lane,
Dunwear,
Bridgewater,
Somerset,
TA6 5HL,
England
I henhold til WEEE-reglerne skal alle nye elektriske apparater nu mærkes med symbolet med den overstregede skraldespand på hjul, der vises for at vise, at de er produceret efter den 13. august 2005, og de skal bortskaffes separat fra normalt husholdningsaffald, så de kan genbruges.
Varemærke
Proswimwear er et registreret varemærke tilhørende og brugt under licens fra Proswimwear Ltd
Du har ikke tilladelse til at bruge vores varemærke uden vores godkendelse.
EPR-ansvar Frankrig
Artikel 62 i affaldsloven for en cirkulær økonomi (AGEC-loven), der blev vedtaget den 10. februar 2020, indeholder bestemmelser om implementering af en unik identifikator for alle virksomheder eller enheder, der er underlagt principperne for udvidet producentansvar (EPR). Vores EPR-registreringsnummer for Frankrig er: FR377285_01TOHM
Bekræft dit login
Log på
Opret ny konto