Retur Politik:

 

Vi bestræber os på at gøre din shoppingoplevelse så problemfri som muligt. Vi tilbyder nem returnering, hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med dit køb.

Krav til alle returneringer (Storbritannien og internationalt):

  •  Returnering skal ske inden for 30 dage fra afsendelsesdatoen. For en nem returproces bedes du bruge vores returportaler. Hvis du beslutter dig for at returnere din vare via din egen metode i stedet for vores portal, skal du sørge for at inkludere dit ordrenummer på pakken, så vi kan identificere den som din..
  •  Alle returneringer skal overholde følgende betingelser:
    - Varen(e) er i ny og ubrugt stand.
    - Alle produktmærker og hygiejnestrips er intakte og på plads.
    - Varen(e) er i den originale emballage, som du modtog den.
    - Er prøvet på med undertøj under.
    - Er rene og fri for striber eller lugt.

 

Returnering i Storbritannien:

  • Returnering inden for Storbritannien medfører et minimumsgebyr på £3, afhængigt af den valgte fragtmand. Dette gebyr behandles via returportalen.
  • Vi tilbyder også flere returmuligheder afhængigt af din placering i Storbritannien. Kontakt venligst vores kundeserviceteam for at få flere oplysninger om returtakster specifikt for dit område.

 

Inden for Det Forenede Kongerige

Ordrer leveret til en adresse inden for Storbritannien skal bruge vores returportal. Følg blot denne proces:

  1. Pak varen/varerne sikkert ind til returnering.
  2. Besøg portalen: KLIK HER
  3. Efter at have fulgt portalen, aflever/mærk pakken og send den tilbage til os.

 

Internationale returneringer: - (Kunder i Republikken Irland skal gennemgå 'Uden for Storbritannien og EU metode)

  • Internationale returtakster varierer afhængigt af lokation. Kontakt venligst vores kundeservice for yderligere information om internationale returtakster.

 

Inden for EU 

Ordrer leveret til en adresse inden for EU skal bruge denne returportal. Følg blot denne proces:
  1. Pak varen/varerne sikkert ind til returnering.
  2. Du skal bruge dit sporingsnummer for at få adgang til portalen (du kan finde dette i din afsendte e-mail eller i din ProSwimwear konto)
  3. Besøg vores hjemmeside for at købe din returlabel: KLIK HER
  4. Efter at have fulgt portalen, aflever/mærk pakken og send den tilbage til os

 

Uden for Storbritannien og EU - Republikken Irland

Ordrer leveret til en adresse uden for Storbritannien og EU (internationalt) følg denne proces:

    1. Pak varen/varerne sikkert ind til returnering.
    2. Besøg portalen: KLIK HER
    3. Efter at have fulgt portalen, aflever/mærk pakken og send den tilbage til os.

 

Ingen returnering af specialfremstillede produkter:

  • På grund af den personlige karakter af specialfremstillede varer, beklager vi at måtte meddele dig, at de ikke kan returneres.
  • Når en ordre på et specialfremstillet produkt er blevet afgivet og bekræftet, kan den ikke annulleres eller returneres uanset årsag.
  • Det er kundens ansvar at give nøjagtige og fuldstændige oplysninger ved afgivelse af en specialbestilling.
  • Eventuelle fejl eller unøjagtigheder i ordreoplysningerne vil ikke være berettiget til refusion eller returnering.
  • I det usandsynlige tilfælde, at du modtager et specialfremstillet produkt, der er defekt eller beskadiget, bedes du kontakte vores kundesupportteam inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Vi vil samarbejde med dig for at løse problemet og om nødvendigt arrangere en erstatning eller refusion, alt efter hvad der er relevant.

 

Kontakt os:

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores returpolitik, er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam. Vi er her for at hjælpe!

 

Bemærk venligst, ProSwimwear vilje ikke blive holdt ansvarlig for betaling af afgifter eller skatter i forbindelse med returnering af købte varer.

Sørg for, at du er opmærksom på alle gebyrer, især når du bruger kurerer, for at returnere varer til ProSwimwear. Returneringer opkræves baseret på den valgte transportørmulighed, priserne vises i returportalen.

Eventuelle varer returneret til ProSwimwear der er underlagt ubetalte eller udestående skatter og afgifter, vil blive afvist. Det betyder, at de vil blive tilbageholdt af kurertjenesten, indtil betaling er modtaget.

Alle varer, der opbevares af kurérer og afventer betaling, vil blive opbevaret på en ekstern lokation, hvortil ProSwimwear vil ikke have adgang.

Hvis skatter og afgifter er ubetalte og/eller returneringer opbevares af kurérer, så ProSwimwear vil ikke være i stand til at behandle din/dine tilbagebetalinger.

Returneringer, der er sendt med forudbetalte skatter og afgifter, vil blive accepteret og behandlet som normalt.

Forlagt din returformular? Download en kopi her.

 

Ønsker du at returnere en defekt, beskadiget eller ikke som beskrevet vare?

Kontakt venligst kundeservice, før du returnerer nogen vare(r). Teamet vil med glæde give yderligere vejledning direkte.

Åbn en supportbillet: Klik her
Send en e-mail: [e-mail beskyttet]

 

Vores fulde returpolitik kan findes her: https://www.proswimwear.co.uk/returns-and-exchanges.html

 

© 2025 ProSwimwear Ltd. Alle rettigheder forbeholdes.