Generelt
Levering
- Leveringsmuligheder i Storbritannien?
- Europæiske og internationale leveringsmuligheder?
- Kan jeg spore min ordre?
- Skal jeg skrive under på min ordre?
- Kan jeg bruge en alternativ leveringsadresse?
- Hvor lang tid tager leveringen?
- Skal jeg betale toldgebyrer i mit land?
- Hvor hurtigt bliver min ordre afsendt?
- Kan alle varer sendes til hele verden?
- Manglende varer eller beskadiget levering, hvad kan vi gøre?
- Ordren er afsendt, men ikke ankommet endnu, hvem skal jeg kontakte?
- Ordreforsendelse aldrig leveret, hvad kan vi gøre?
Returpolitik
- Returneringsprocedure og refusion
- Internationale afkast
- Lovbestemte rettigheder?
- Returpolitik?
- Hvilke varer kan ikke returneres?
Betalinger
Sådan kontaktes ProSwimwear
Hvis du har brug for hjælp til et produkt eller har en forespørgsel vedrørende en ordre, er der flere måder, du kan kontakte os på. Vi bestræber os på at behandle enhver forespørgsel effektivt og rettidigt.
live chat
Kontakt os gratis. Live Chat er tilgængelig i åbningstiden (8:00 - 16:00). Du skal blot klikke på den blå Hjælp-knap nederst til højre på alle vores websider.
Telefon
Storbritannien: 01278 550640
International: +44 1278 550640
Vores telefonlinjer er åbne mellem kl. 9 og 4 mandag til fredag (undtagen helligdage).
Der kan være travle perioder, hvor vi ikke kan besvare dit opkald så hurtigt, som vi gerne ville.
Under disse ekstreme omstændigheder og ved henvendelser uden for åbningstid, er du velkommen til at indtale en besked, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.
Du kan kontakte os via e-mail på [e-mail beskyttet] Når du modtager din besked, vil du modtage et automatisk svar, der bekræfter, at den er leveret, sammen med et personligt tildelt ID-nummer.
Vi bestræber os på at svare på alle e-mails inden for 24 timer.
Online kontaktformular
Du er velkommen til at udfylde "Kontakt os" formularen på kontaktsiden, hvor en af vores kundeservicemedarbejdere med glæde vil hjælpe dig med dit spørgsmål.
Vælg venligst hvilken afdeling dit spørgsmål vedrører, enten vores 'Kundeservice' eller 'Returteam', ved hjælp af rullemenuen. Dette sikrer, at din besked leveres til det rigtige team og behandles hurtigst muligt.
Udfyld venligst kommentarfeltet med så mange detaljer som muligt, sammen med eventuelle ordrenumre eller billetnummer, du tidligere har fået oplyst.
En af vores venlige medarbejdere vil kontakte dig via telefon eller e-mail for at besvare din forespørgsel!
Postadresse
ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Storbritannien.
Leveringsmuligheder i Storbritannien
Standard levering - Forventet at ankomme inden for 3-5 hverdage fra afsendelsesdatoen - £3.99.
Fremskyndet levering - Forventet ankomst inden for 1-3 hverdage fra afsendelsesdatoen - £4.99.
Næste arbejdsdag - £5.99 Bemærk venligst, at ordrer afgivet efter kl. 2 torsdag vil blive afsendt fredag og muligvis ikke leveret før mandag morgen.
Næste dag lørdag DPD - 11.99 £ Bemærk venligst, at ordrer afgivet efter kl. 3 om fredagen vil blive afsendt om mandagen og leveret om tirsdagen.
**Næste dags service er ikke en garanteret service. Leveringer i Nordirland kan regelmæssigt tage længere tid.
Europæiske og internationale leveringsmuligheder
Forventede leveringstider kan findes her - Leveringsestimater. Leveringsomkostningerne beregnes ud fra vægten af de bestilte produkter, som vises ved kassen.
Kan jeg spore min ordre?
Alle vores leveringstjenester leveres med sporingsoplysninger, der er tilgængelige for kunden.
Kunder vil blive underrettet via e-mail med deres sporingsnummer, når ordren er blevet afsendt.
Skal jeg underskrive for min levering?
Kunder i Storbritannien behøver ikke at kvittere for pakker. Kvitteret levering næste dag (SD1) er dog tilgængelig på anmodning, men dette kommer til en øget pris.
Mange internationale kunder, der vælger DPD-tjenesten, kræver en underskrift, men dette er ikke garanteret og afhænger af den lokale kurérs opgave, der leverer pakken i det valgte land.
Kan jeg bruge en alternativ leveringsadresse?
Hvis du ønsker, at vi sender til en alternativ adresse i stedet for din registrerede faktureringsadresse, skal du blot markere feltet (når du betaler) og udfylde adresseoplysningerne. Desværre for PayPal-brugere og udenlandske kunder kan vi kun sende til din registrerede faktureringsadresse. Disse restriktioner er foranstaltninger til forebyggelse af onlinesvindel udstedt af bankerne og er uden for vores kontrol.
Hvor lang tid tager leveringen?
Standardlevering tager cirka 2-3 dage efter afsendelse, ekspreslevering tager cirka 1-2 dage efter afsendelse, UK Next Day tager 1 dag efter afsendelse, leveret mandag til fredag. UK Next Day Saturday tager 1 dag efter afsendelse leveret lørdag.
Afhængigt af destinationslandet leveres europæiske ordrer normalt inden for 2-5 hverdage efter afsendelse, mens ordrer uden for Europa tager generelt 3-10 hverdage. Leveringsoplysninger
Bemærk venligst, at ovenstående er omtrentlige leveringstider og ikke inkluderer eventuelle forsinkelser ved tolden i dit land.
Skal jeg betale toldgebyrer i mit land?
Kunden er fuldt ansvarlig for at betale alle gældende skatter direkte til den relevante myndighed (og for at kræve dem tilbage i tilfælde af annullering af din ordre eller returnering af produkter, i det omfang det er tilladt i disse vilkår) som fastsat af myndighederne i forsendelseslandet.
EU-lande vil få ordrer leveret via vores Spring Delivery-kurér og betaler ikke told.
Alle lande uden for Storbritannien og EU er ansvarlige for toldgebyrer.
Hvor hurtigt bliver min ordre afsendt?
Ordrer afsendes fra vores lager mandag-fredag kl. 8.30-14.00. Alle ordrer modtaget efter kl. 14 behandles den næste hverdag. Alle ordrer modtaget på en helligdag eller en helligdag behandles den næste hverdag. Vi bestræber os på at afsende alle ordrer inden for 00 timer, men i travle perioder behandles og afsendes betalt porto før gratis porto, hvor levering næste dag prioriteres. Hvis varen af en eller anden grund ikke er på lager, kontakter vi dig inden for 24 timer.
Product tilgængelighed
Oplysninger om produkternes tilgængelighedsdatoer er estimater baseret på oplysninger fra leverandører. Disse datoer kan ændres og bør kun tages som en vejledning. Hvis du har brug for et jakkesæt inden en bestemt dato, er det bedst at kontakte os for at sikre, at dit ønskede jakkesæt vil være tilgængeligt på den ønskede dato.
Kan alle varer sendes til hele verden?
Vi sender de fleste varer over hele verden, selvom nogle er begrænsede afhængigt af den præcise forsendelsesdestination. Følgende produkter har normalt forsendelsesrestriktioner: Energidrikke, fødevarer, geler, væsker og aerosoler.
Manglende varer eller beskadiget levering, hvad kan jeg gøre?
Hvis dine varer enten er modtaget som beskadigede eller mangler, bedes du straks kontakte kundeservice.
Kontakt os via e-mail på [e-mail beskyttet]
Eller ved at ringe til os på 01278 550640 eller fra lande uden for Storbritannien på +44 1278 550640.
Hvis varerne er beskadigede, skal vi bruge bevis for skaden, enten ved at varen returneres til os eller i nogle tilfælde et billede sendt via e-mail. Kundeservice kan rådgive dig om den bedste fremgangsmåde. Når vi har bekræftet skaden, kan vi afhjælpe situationen.
Min ordre er blevet afsendt, men er endnu ikke ankommet, hvem skal jeg kontakte?
Royal Mail 24H Sporet
Vent venligst 6 dage efter afsendelse på grund af eventuel forsinket levering. Hvis der ikke har været et forsøg på levering inden for denne tid, bedes du kontakte Royal Mail Delivery for yderligere information om levering. Din Royal Mail Hotline: 08457 740740.
Europæiske og internationale leverancer
Afhængigt af den valgte tjeneste vil du modtage en e-mail, så snart ordren er afsendt, som vil indeholde sporingsoplysningerne.
Når du har fået besked om forsendelsen, kan det tage 24 timer, før sporingsoplysningerne er opdateret på transportørens websted.
Ordreforsendelse aldrig leveret, hvad kan vi gøre?
Du kan kontakte os via e-mails på [e-mail beskyttet]
Alternativt kan du ringe til os på 01278 550640 eller +44 1278 550640 uden for Storbritannien.
ProSwimwear vil behandle et forsikringskrav for de mistede varer, og du kan blive kontaktet af din lokale posttjeneste for at bekræfte den manglende modtagelse af varerne.
Returneringsprocedure
For information om vores returnerings- og ombytningspolitikker og instruktioner om, hvordan du returnerer dine varer Klik her Hvis du vil kontakte returteamet, kan du sende dem en e-mail på [e-mail beskyttet]
Lovbestemte rettigheder
At ProSwimwear Vi ønsker, at du skal være tilfreds, hver gang du handler hos os. Vi ved dog, at du måske vil returnere varer. Derfor kan du med vores 30-dages returret returnere varen til os i original stand inden for 30 dage fra den dato, du modtog den, hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med den. Yderligere vilkår og betingelser for returnering findes i dette afsnit og i vores fulde afsnit om vilkår og betingelser/vilkår.
Ifølge loven har kunder i EU også ret til at fortryde købet af en vare inden for syv hverdage fra dagen efter den dato, hvor varen er leveret.
For at annullere dit køb inden for fortrydelsesperioden på syv arbejdsdage, bedes du returnere varen eller varerne i henhold til vores returneringsprocedure og angive årsagen til returneringen som "Jeg vil bare ikke have den mere". Indpak venligst den relevante vare sikkert og send den til os inden for 30 dage efter den dato, hvor varen blev leveret til dig.
Af hensyn til din beskyttelse anbefaler vi, at du bruger en registreret leveringstjeneste eller kvittering for porto.
Bemærk venligst, at du er ansvarlig for omkostningerne ved at returnere varerne til os, medmindre vi har leveret varen til dig ved en fejl, eller hvis varen er beskadiget eller defekt.
Så snart vi modtager varerne retur efter din annullering af ordren, refunderer vi den relevante del af købsprisen for den pågældende vare - vi kan ikke refundere eventuelle opgraderingsportoomkostninger, du har valgt. For mere information om din ret til at fortryde dit køb inden for de syv hverdage, kan du besøge Department of Trade and Industry's hjemmeside på: http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/index.htm
Hvilke varer kan ikke returneres?
Af sundheds- og sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke acceptere ørepropper eller næsepropper.
Følgende varer vil heller ikke blive accepteret retur;
- Badetøj, svømmebriller og svømmetilbehør, der bæres eller bruges i pool/kloreret vand
- Varer uden original emballage/mærker påsat
- Åbnede shampooer/balsam/body washes osv.
- Varer købt for over 12 måneder siden
Hvilken valuta vil jeg betale for min ordre i?
For yderligere information om valutabetalingsmuligheder, venligst Klik herHvornår betaler jeg for min ordre?
Du betaler for din ordre med det samme ved kassen. Hvis den vare, du vælger, er i restordre, kan du vælge at afgive din ordre via telefon som betalingsmetode og derefter betale for varen over telefonen, når den ankommer på lager.
Hvis betalingen trækkes med det samme for varer, der markedsføres som værende på lager, mener vi, at de er på lager. Men nogle gange kan de tal, der indtastes i systemet, være forkerte. I disse tilfælde vil vi forsøge at kontakte dig inden for 24 til 48 timer efter ordreafgivelsen for at informere dig, og vi vil enten sætte varen i restordre eller refundere betalingen, afhængigt af dit valg.
Bekræft dit login
Log på
Opret ny konto