pladsholder-script-billede

Sådan kontakter du ProSwimwear

Hvis du leder efter hjælp til et produkt, eller har du spørgsmål vedrørende en ordre, er der en række måder, hvorpå du kan komme i kontakt med os. Vi bestræber os på at behandle hver eneste henvendelse på en effektiv og rettidig måde.

Live Chat

Kontakt os gratis, Live Chat er tilgængelig i kontortiden, klik blot på den blå Hjælp-knap nederst til højre på alle vores websider undtagen kassen.

Telefon

Storbritannien: 01278 550640

International: +44 1278 550640

Vores telefonlinjer er åbne mellem 8.00-16.30 mandag til fredag ​​(undtagen helligdage).
Nogle gange kan vi opleve travle perioder, hvor vi ikke kan besvare dit opkald så hurtigt, som vi gerne ville.
I disse ekstreme omstændigheder og ved henvendelser uden for åbningstid, er du velkommen til at lægge en besked, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

⁣⁢‍​‍​‍‌‍‌‌‌‍‌‍‍​‍‌‌‍​​‍‍‌‍‍​‌​‌‌‌‌​​‍‌‍‍‌​‍‌E-mail⁤⁣

Du kan kontakte os via e-mail på info@proswimwear.eu unår du modtager din besked, vil du modtage et automatisk svar for at bekræfte, at den er blevet leveret sammen med et personligt tildelt ID-nummer.

Vi bestræber os på at vende tilbage til alle e-mails inden for 24 timer.

Online kontaktformular

Du er velkommen til at udfylde "Kontakt os" formular på kontaktsiden, hvor et af vores kundeserviceteam mere end gerne vil hjælpe dig med dit spørgsmål.

Vælg venligst hvilken afdeling dit spørgsmål vedrører, enten vores 'Kundeservice' eller 'Returteam' ved hjælp af rullemenuen. Dette vil så sikre, at din besked bliver leveret til det rigtige team og bliver behandlet hurtigst muligt.

Udfyld venligst kommentarfeltet med så mange detaljer som muligt sammen med ethvert ordrenummer eller billetnummer, du tidligere har fået.
En af vores venlige medarbejdere vil vende tilbage til dig via telefon eller e-mail for at besvare din forespørgsel!

Postadresse

ProSwimwear ltd, enhed 1 plum lane, dunwear, bridgwater, somerset, ta6 5hl, Storbritannien.

(Tilbage til toppen)


Uk leveringsmuligheder

Standard levering ankommer normalt inden for 3 - 5 arbejdsdage fra afsendelsesdatoen - gratis for ordrer over £29,99 eller £2,99 for ordrer under £30.

Fremskyndet levering ankommer normalt inden for 1 - 3 arbejdsdage fra afsendelsesdatoen - £3,99.

Næste arbejdsdag - £6,99 Bemærk venligst, ordrer placeret efter 15:00 på torsdag vil blive afsendt fredag ​​og muligvis først leveret mandag morgen.

Næste dag lørdag garanteret - £9,95 Bemærk venligst, ordrer, der er afgivet efter kl. 15.00 på fredag, vil blive afsendt mandag og vil blive leveret tirsdag.

Næste dag garanteret tjenester er ikke garanteret for leverancer til Nordirland.

(Tilbage til toppen)


Europæiske og internationale leveringsmuligheder

Leveringstider vil blive estimeret ved kassen, leveringsomkostningerne er beregnet ud fra vægten af ​​bestilte produkter.

(Tilbage til toppen)


Kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, sender vi dig en e-mail med dit sporingsnummer, du kan bruge dette på kurerens hjemmeside til at spore forløbet af din levering.

(Tilbage til toppen)


Skal jeg underskrive for min levering?

Normalt behøver du ikke at underskrive din ordre, hvis din ordre er af høj værdi, kan det være nødvendigt at underskrive.

(Tilbage til toppen)


Kan jeg bruge en alternativ leveringsadresse?

Hvis du gerne vil have os til at sende til en alternativ adresse i stedet for din registrerede faktureringsadresse, skal du blot sætte kryds i feltet (når du tjekker ud) og udfylde adresseoplysningerne. Desværre for PayPal-brugere og oversøiske kunder, kan vi kun sende til din registrerede faktureringsadresse. Disse begrænsninger er foranstaltninger til forebyggelse af onlinesvig, der er udstedt af banksamfundet og er uden for vores kontrol.

(Tilbage til toppen)


Hvor lang tid tager leveringen?

Levering tager normalt cirka 2-5 arbejdsdage i Europa og 3-10 hverdage for ordrer uden for Europa afhængigt af leveringslandet, leveringstiden vil blive bekræftet ved udtjekning.

Bemærk venligst, at ovenstående er omtrentlige leveringstider og ikke inkluderer eventuelle forsinkelser ved tolden i dit land.

(Tilbage til toppen)


Skal jeg betale told i mit land?

Du er fuldt ud ansvarlig for at betale alle gældende afgifter direkte til den relevante myndighed (og for at kræve dem tilbage i tilfælde af en annullering af din ordre eller returnering af produkter, i det omfang det er tilladt i disse vilkår) som bestemt af myndighederne i forsendelsesdestinationsland.

(Tilbage til toppen)


Hvor hurtigt vil min ordre blive afsendt?

Ordrer afsendes fra vores lager man-fre 8.30-15.00. Alle ordrer modtaget efter kl. 15.00 vil blive behandlet den næste hverdag. Eventuelle ordrer modtaget på en helligdag eller helligdag vil blive behandlet den næste hverdag. Vi tilstræber at afsende alle ordrer inden for 24 timer, men i travle tider vil betalt for porto blive behandlet og afsendt før gratis porto. Hvis varen af ​​en eller anden grund ikke er på lager, kontakter vi dig inden for 48 timer.

(Tilbage til toppen)

Produkttilgængelighed

Oplysninger vedrørende produkttilgængelighedsdatoer er estimater baseret på oplysninger fra leverandører, disse datoer kan ændres og bør kun tages som vejledende. Hvis du har brug for et jakkesæt inden en bestemt dato, er det bedst at kontakte os for at sikre, at dit krævede jakkesæt vil være tilgængeligt på den ønskede dato.

(Tilbage til toppen)


Kan alle varer sendes til hele verden?

Vi sender de fleste varer over hele verden, selvom nogle er begrænsede afhængigt af den nøjagtige forsendelsesdestination. Følgende produkter har normalt forsendelsesrestriktioner: Energidrikke, fødevarer, geler, væsker og aerosoler

(Tilbage til toppen)


Manglende varer eller beskadiget levering, hvad kan jeg gøre?

Hvis dine varer enten er modtaget som beskadigede eller mangler, bedes du straks kontakte kundeservice.

Kontakt os via e-mail på info@proswimwear.eu

Eller ved at ringe til os på 01278 550640 eller uden for Storbritannien +44 1278 550640.

Hvis varen er beskadiget, skal vi have bevis for skaden, enten ved at varen returneres til os eller i nogle tilfælde et foto sendt via e-mail. Kundeservice kan rådgive dig om den bedste fremgangsmåde. Når vi har verificeret skaden, kan vi udbedre situationen.

(Tilbage til toppen)


Min ordre er blevet afsendt, men er endnu ikke ankommet, hvem skal jeg kontakte?

Royal mail 24 timer sporet

Vent venligst på eventuel forsinket levering indtil 6 dage efter afsendelse. Hvis der ikke har været et leveringsforsøg inden for denne tid, bedes du kontakte Royal Mail delivery for mere information om levering. Din Royal Mail Hotline: 08457 740740.

Kongelig post næste dag speciel levering

Du kan spore din Royal Mail Special Delivery-pakke næste dag via nedenstående link:

Sporingsnummeret blev sendt til dig via e-mail ved ordreafsendelse og kan også findes ved at logge ind på din konto på ProSwimwear og kontrollere din nuværende ordreforsendelsesstatus

Hvis du ikke har adgang til online-sporingsresultaterne, og din estimerede leveringsdato er passeret, bedes du kontakte dit leveringsdepot med dit pakkesporingsnummer. Din Royal Mail Hotline: 08457 740740. Hav venligst dit pakkesporingsnummer klar.

Europæiske og internationale leverancer

Afhængigt af den valgte tjeneste vil du modtage en e-mail, så snart ordren er afsendt, som vil indeholde sporingsoplysningerne.

Når du har fået besked om forsendelsen, kan det tage 24 timer, før sporingsoplysningerne er opdateret på transportørens websted.

(Tilbage til toppen)


Ordreforsendelse aldrig leveret, hvad kan vi gøre?

Du kan kontakte os via e-mails på info@proswimwear.eu

ProSwimwear vil behandle et forsikringskrav for de tabte varer, og du kan blive kontaktet af dit lokale postvæsen for at bekræfte derefter ved modtagelse af varer.

(Tilbage til toppen)


Returneringsprocedure

For fuldstændig information om vores returnerings- og byttepolitikker og instruktioner om, hvordan du returnerer dine varer klik her

 

 


Lovbestemte rettigheder

Hos ProSwimwear ønsker vi, at du bliver glad, hver gang du handler hos os. Nogle gange ved vi dog, at du måske ønsker at returnere varer. Det er derfor under vores 30-dages returneringsgaranti, hvis du af en eller anden grund er utilfreds med dit køb, kan du returnere det til os i dens originale stand inden for 30 dage efter den dato, du modtog varen. Yderligere vilkår og betingelser for returnering i dette afsnit og vores fulde vilkår og betingelser sektion / vilkår

Ifølge loven har kunder i EU også ret til at fortryde købet af en vare inden for syv hverdage fra dagen efter den dato, hvor varen er leveret.

For at annullere dit køb inden for fortrydelsesperioden på syv arbejdsdage, bedes du returnere varen eller varerne i henhold til vores returneringsprocedure og angive årsagen til returneringen som "Jeg vil bare ikke have den mere". Indpak venligst den relevante vare sikkert og send den til os inden for 30 dage efter den dato, hvor varen blev leveret til dig.

Af hensyn til din beskyttelse anbefaler vi, at du bruger en registreret leveringstjeneste eller kvittering for porto.

Bemærk venligst, at du er ansvarlig for omkostningerne ved at returnere varerne til os, medmindre vi har leveret varen til dig ved en fejl, eller hvis varen er beskadiget eller defekt.

Så snart vi modtager varerne tilbage til din annullering af ordren, refunderer vi den relevante del af købsprisen for den pågældende vare - vi kan ikke refundere eventuelle opgraderings portoomkostninger, du har valgt. For mere information om din ret til at fortryde dit køb inden for de syv arbejdsdages fortrydelsesperiode, besøg Department of Trade and Industry's hjemmeside på: http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance- selling/index.htm

(Tilbage til toppen)


  • Hvilken valuta vil jeg betale for min ordre i?

    For yderligere information om betalingsmuligheder i valuta venligst klik her

    (Tilbage til toppen)


    Hvornår betaler jeg for min ordre?

    Du betaler for din ordre med det samme ved kassen, hvis varen du vælger er på restordre, kan du vælge at afgive din ordre via Telefonordre som betalingsmetode og derefter betale for varen over telefonen, når den kommer på lager.

    Hvor der straks betales for varer markeret som værende på lager, så mener vi, at de er på lager, men nogle gange kan tal indtastet i systemet være forkerte, i disse tilfælde vil vi forsøge at kontakte dig inden for 24 til 48 timer efter bestilling placering for at informere dig og vil enten sætte varen på restordre eller refundere betalingen, afhængigt af dit valg.

    (Tilbage til toppen)


© 2024 ProSwimwear Ltd. alle rettigheder forbeholdes.